ח"כ ינון מגל: צריך להפסיק את חוסר הדמוקרטיה בתרבות"

    דוד לזר 1 Comment on ח"כ ינון מגל: צריך להפסיק את חוסר הדמוקרטיה בתרבות"
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ינון מגל מגיב למחאת האומנים כנגד שרת התרבות מירי רגב. מגל דיבר הבוקר בכנס מועצת יש"ע להסברה ותקשורת ואמר "אם אתה בצד הלא נכון של המפה הפוליטית, אתה כבול. אם אתה מדבר על להחזיר שטחים ובעל תפיסות שמאליות זה לא אג'נדה, את זה מותר להגיד. אם אתה חושב אחרת אסור לך להגיד את דעותייך. אפילו בפוליטיקה כשיש קולות שאומרים דברים שונים אז אנשים יוצאים מהכלים. בני האליטות האלה חושבים שהם ישלטו בשיח".

    "בכל המקומות שהם לא דמוקרטיים כמו פרס ישראל, ועדות תרבות ותאטרון יש 'מילייה' מצומצם ומסויים שצריך לשנות אותו".

    מגל התייחס גם להשתלבות המאסיבית של בני הציונות הדתית בצה"ל וטען : "זה נחמד שיהיה רמטכ"ל בוגר מכינת בני דוד אבל אנחנו רואים היום איך אמנים ושחקנים משפיעים על סדר היום לפעמים יותר מהרמטכ"ל. לפעמים כתב בגלי צה"ל משפיע הרבה יותר. מ"פ ומג"דים ואפילו מח"טים זה לא מספיק, אסור שכל הכח של ציבור מסוים ילך רק לצבא, יש פה מאבק תרבותי בתוך העם שנקרע בין אליטות".

    מגל הוסיף: "זו מלחמה של מעטים מול רבים, הציבור הלאומי צריך להתעשת ולהתעורר, חייבים להתעסק בתקשורת, בתרבות, באומנות. אמנם תחומי העיסוק האלה דורשים גם עיסוק בדברים לא נעימים, אבל חייבים לצלול פנימה ולהעביר את תפיסת העולם. חייבים ללמוד לשחק את המשחק ולשנות באקדמיה, במערכת המשפט, ובתקשורת. אם מאמינים בצדקת הדרך ובתפיסת העולם חייבים ללכת על מהלך כזה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      פה מפיק מרגליות סוף סוף מישהו מדבר דברי הגיון